Erhvervsnyt arkiv

Erhvervsnyt arkiv

Tag med Røde Orm på vikingeeventyr

Lige om lidt går det løs, når det storslåede vikinge-eventyr Røde Orm får premiere 23. maj i Ulvedalene i Dyrehaven. 

Forestillingen er en oplagt mulighed for at samle kollegaer, ansatte og samarbejdspartnere til at dele en storslået udendørs teateroplevelse sammen. 

  • Skræddersyet til jer
    Vi kan lave et skræddersyet arrangement til jer med rundvisning og kig bag scenen, hvor I kan komme helt tæt på forestillingen inden det går løs på scenen.  
  • Få 20 - 40% rabat på Røde Orm
    Ved køb af minimum 10 billetter til Røde Orm giver vi 20% rabat på billetter til voksne og 40% rabat til unge under 25 år. Tilbuddet gælder på alle spilledatoer på Røde Orm i Dyrehaven fra 23. maj 2018.
    Kontakt os gerne på 3369 6969 eller skriv til erhverv@kglteater.dk, så vi kan guide jer til at få et festligt, folkeligt og fornøjeligt arrangement med Røde Orm

Om forestillingen
Vikingeeposset Røde Orm er fortællingen om mænd med stort M, der slås, smadrer, drikker og fester, om bagstræberiske magtkampe og ubrydeligt sammenhold fuld af humoristisk mandehørm, der leder tankerne hen på filmdramaer som Ringenes Herre og Game of ThronesLæs mere om Røde Orm

Vil du også opleve Europas største teatershow?

Kontakt os på 3369 6969 eller skriv til erhverv@kglteater.dk, så guider jer til at få et festligt, folkeligt og fornøjeligt arrangement med Røde Orm.

Brug rammerne 
  • Få en skræddersyet rundvisning og introduktion bag scenetæppet og oplev stemningen i kulissen, lige inden det går løs på scenen. 
  • Brug VIP teltet til at supplere jeres arrangement
  • Del en storslået oplevelse under åben himmel 

Sidste år så 100.000 publikummer forestillingen på Moesgaard ved Aarhus. 

Pressen skrev
Underholdning af ganske høj klasse; masser af fine onelinere. Og så er der levende heste med. Pruhhh. Som gamle Lorry Feilberg vistnok sagde: Det skal være festligt, folkeligt og fornøjeligt.
Politiken, maj 2017 

Bemærk, forestillingen anbefales fra 7 år. 

Dine tilbud

Billetter: Prisen på billetter afhænger af, hvor tæt du er på scenen. Ring til vores Kundeservice på 3369 6969 eller skriv på erhverv@kglteater.dk, så guider vi dig til det rigtig valg. 

  • Mandag til onsdag er billigdage med priser fra 125 til 525 kr. uden rabat.
  • Torsdag til søndag er prisen 150 til 575 kr.

Programmer: Forlæng oplevelsen ved at tilkøbe et program med flotte billeder og baggrund om historien. Pris 50 kr.

Rundvisning før Røde Orm i Ulvedalene: Få en introduktion bag scenetæppet og oplev stemningen i kulissen, lige inden det går løs på scenen. Rundvisningen koster 80 kr.

Piil & Co picnickurv: Picnickurven findes i to varianter og indeholder, ud over en lækker menu, salt&peber, servietter, bestik, tandstikker og et stort fleece tæppe 140x200 cm til en værdi af 100 kr. I Teaterbaren kan der tilvælges drikkevarer. Der er både øl & mjød og gode vine samt økologiske limonader, varme drikke og naturligvis kildevand og klassiske sodavand og popkorn mm. Pris på picnickurven: 245 kr.

Maj 2018

2018 bliver et fremragende år!



Fotos: Noam Griegst Styling: Nanna Flachs

Ikke alene afholder Den Kongelige Ballet Balletfestival der kun afholdes hvert 13. år, men vores naboer Magasin Du Nord kan fejre deres 150 års jubilæum.

I 150 år har to af Københavns giganter spejlet sig i hinanden på Kgs. Nytorv og spillet rollen som danskernes foretrukne tilflugtssteder for underholdning og ekvipering.
I løbet af året vil de to huse samarbejde om iscenesættelse af Magasin Du Nords og Det Kongelige Teaters fælles historie med udstillinger, forestillinger, events og udvekslinger før under og efter Balletfestivalen i juni 2018.

Det første glimt af samarbejdet kommer til udtryk i Magasin du Nords jubilæumskatalog, hvor Den Kongelige Ballet og vores dansere sætter scenen for Magasin Du Nords forårskollektioner.

Sammen kan Magasin Du Nord og Det Kongelige Teater sprede budskabet om både jubilæumsår og Balletfestival bredere og i sidste ende involvere langt flere i de kulturelle oplevelser der vil udspringe fra Kgs. Nytorv.

Februar 2018

En odyssé for syv biler, seks dansere, en parkeringskælder - og publikum

Koreograf Sebastian Kloborg har skabt en benzindrevet, stedspecifik forestilling for Corpus med inspiration fra en af verdens mest berømte road trips, Odysséen.

Forestillingen Nostos undersøger rejsen i en nutidig sammenhæng og sætter spørgsmålstegn ved, hvordan vi transporterer os, og hvad det gør ved os - dette ved at stille skarpt på vores brug af biler og vores afhængighed af dem.

"Vi er så vant til bilens tilstedeværelse og dens selvfølgelighed, at vi slet ikke sanser, hvor meget vi ændres i dens nærvær, og hvor meget den ændrer verden omkring os", fortæller koreograf Sebastian Kloborg.

Bilen var essentiel for Kloborgs kunstneriske idé. Med vores forholdsvis små budgetter, havde vi ikke råd til at købe en hel vognpark, så derfor spurgte vi vores erhvervspartner Audi, om de ville stille biler til rådighed, så vi kunne gennemføre forestillingen. Audi udviser stor opbakning til Det Kongelige Teaters aktiviteter, så det var vores store forhåbning, at Audi også ville involvere sig i Nostos, hvor den kunstneriske tematik er så nær deres eget kerneområde.

Det er betryggende, at vores erhvervspartnere står klar til at hjælpe os med at gennemføre de kunstneriske afdelingers store ambitioner. Nu og i fremtiden.

Læs mere om Nostos her

 

Oktober 2017

Det Kongelige Teater lancerer et tæt partnerskab med Audi Danmark

Sammen producerer og udgiver vi 12 podcastafsnit om teatrets forestillinger i sæson 17/18. En podcastserie om mødet mellem Det Kongelige Teaters fiktive fortællinger og hverdagens små og store historier. 

Det Kongelige Teater og Audi Danmark vil vise, at vi har mere til fælles med scenernes fortællinger, end vi tror. Ved at krydse historier og personer fra verden uden for teatrets mure med dramaet fra scenerne, vil podcastserien give skuespillet, dansen og sangen endnu en dimension. 

Samarbejdet er endnu et skridt i retning mod et tættere parløb med virksomheder, om at sprede meningsfulde historier, der beriger vores publikums hverdag. En strategi der adskiller sig fra anmasende reklamer og annoncer, der drukner bag adblocks og stigende, generel irritation.

Ved at højne publikums oplevelse med scenekunsten, viser Audi Danmark, at de engagerer sig i et emne som deres målgruppe er passionerede omkring. Et engagement der øger respekten, anseelsen og loyaliteten omkring Audi Danmark. I partnerskabet taler vi selvfølgelig om synlighed og rækkevidde, men i ligeså høj grad om mening og stærk historiefortælling, og at dette kan ses på bundlinjen.

”Audi er mere end en bil. For Audi handler det om at højne kvaliteten af vores kunders oplevelser, og det er det, vi udlever i samarbejdet med Det Kongelige Teater. Med podcastserien bliver selve transporten til en kulturoplevelse – hvad end du er på vej til Det Kongelige Teater eller vil have et anderledes indblik i de historier, der fortælles på nationalscenen.”
- Christian Weiglin Thorn, Marketingchef hos Audi Danmark

Vi glæder os til at kunne præsentere podcast-formatet for jer alle og håber, I vil lytte med. 
Podcasten kan findes på anekdote.kglteater.dk og i din podcast app på mobilen.

LYT MED HER

September 2017

Lancering af Audi A8 på Skuespilhusets Store Scene

22. august kunne Audi Danmark præsentere deres seneste model A8 på Store Scene i Skuespilhuset.

I forlængelse af Det Kongelige Teater og Audi Danmarks partnerskab, designede vi sammen en aften midt på Store Scene, hvor Audi Danmarks tætteste partnere kunne opleve bilen i teatrets magiske omgivelser.

50 gæster var inviteret til middag, og scenerummets mange tekniske faciliteter blev udnyttet til fulde, for at gøre aftenen så særlig som mulig og for at skabe en helt unik iscenesættelse af A8 og et mindeværdigt første møde med den, for de inviterede gæster.

Det er sådanne arrangementer, der gør Det Kongelige Teaters sale til noget ganske særligt. Salene er designet til at gennemføre det umulige, når vi skaber de store forestillinger. Vi nyder at bruge disse mange tekniske ressourcer til at opsætte helt særlige arrangementer for kommercielle arrangører, der vil give deres partnere, medarbejdere eller andre en oplevelse, der rækker langt udover, hvad man kan forvente sig af almindelige konference- og mødelokaliteter.

I skal altid være velkomne til at kontakte os, hvis I har kommende begivenheder, der kræver helt særlige forudsætninger for at kunne gennemføres, som I ønsker det.

Kontakt Det Kongelige Teaters erhvervsafdeling

 

     Andreas Groth Clausen                                                     Michael Frandsen

       agcl@kglteater.dk                                                        micf@kglteater.dk

            25 51 79 31                                                                  25 51 79 71

  Skriv til Andreas                                      Skriv til Michael

 

 

September 2017

Ægte julestemning på Det Kongelige Teater

Skal du og dine kolleger i rigtig julestemning, kan I holde jeres julefrokost på Det Kongelige Teater.

Hvad enten I er mange eller få, kan vi finde en løsning, der passer til jeres behov.

Et privatarrangement i Takkelloftets foyer I Operaen, eller en frokost/middag i restaurant Ofelia i Skuespilhuset, er begge muligheder for at samle kollegerne til årets julekomsammen. Meyers står for den lækre julemenu, som er sammensat af de bedste råvarer.

Selvom december stadig synes langt væk, anbefaler vi at være i god tid med at booke, da der er rift om pladserne.

Ønsker du at høre mere om mulighederne for at holde jeres julefrokost på Det Kongelige Teater, skal du være velkommen til at kontakte os på kommercieludlejning@kglteater.dk

LÆS MERE OM ARRANGEMENTER HER

 

August 2017

Eksplosiv vækst i billetsalg til erhvervskunder

Traditionen tro åbnede Det Kongelige Teater for billetsalget til erhvervskunder midt i maj og salget er gået forrygende.

Det er særligt operaen Madame Butterfly og den klassiske ballet Nøddeknækkeren, der har været attraktive for vores erhvervskunder, men også vikingebraget Røde Orm i Ulvedalene ved Dyrehaven har været populær.

I skrivende stund ligger billetsalget hele 130 % over samme tid sidste år.

Vil du høre mere om næste sæsons forestillinger?

Kontakt os på erhverv@kglteater.dk

Husk, er I en virksomhed på 10 personer eller flere, så får I 10 % grupperabat på jeres billetter. Læs mere her

Juni 2017

Giv virksomheder mening i kulturen

Af Martin Buck Hegaard
CEO Volume

og Andreas Groth Clausen
Det Kongelige Teater

Spørg ikke, hvad virksomheder kan gøre for kulturen, men vis i stedet, hvad kulturen kan gøre for virksomheder. Dermed får vi et kultur- og erhvervsliv, som arbejder afstemt med og mod hinandens mål. Brands har brug for rækkevidde, men brands har også brug for mening. Det kan kulturen tilbyde.

Sympatisk – men stik imod tidens mest spændende potentiale – stævner forhenværende kulturminister Marianne Jelved sammen med Christian Have og Claus Strue Frederiksen ud i en promovering af Corporate Cultural Responsibility (CCR) i kronikken "Giv virksomheder ansvar for kulturen" i Berlingske den 23. april.

Begrebet er en afledning af begrebet CSR – virksomheders aktive tagen ansvar i sociale emner. CSR’s succes som en virksomheds identitetsmarkør gør det nærliggende at lave et spin off til kulturområdet. Udskift social med cultural – og så har vi CCR, der kan ligne en enkel, strukturel løsning på kulturaktørernes økonomiske problemer: lad virksomhederne tage ansvaret.

Det lyder besnærende, men det er af mange grunde risikabelt for kulturen at promovere CCR.

1) CCR legitimerer, at kulturen ikke arbejder med en mere aktiv formulering af sine aktiver i en erhvervskontekst.

2) Kulturen udstilles som den svage part, der beder om almisser og fralægger sig økonomisk ansvar.

3) CCR er en meget sårbar værdi, når en virksomhed skal prioritere. Grundlæggende er det langt mindre relevant for en virksomhed at påtage sig flere ansvar – end det er at udvikle forretning og målgruppe med ligeværdige partnere.

Misforstået offerrolle
Derfor er det vores grundlæggende holdning, at CCR skygger for samtidens egentlige potentiale. Vi ønsker os ikke en videreførelse af CSR eller CCR som filantropisk begreb, hvor kulturen i en misforstået offerrolle må stå med hatten i hånden for at gøre sig relevant for erhvervslivet.

Vi vil have kulturen til at imødekomme forretningsrationalet – og erhvervslivet til at forstå, hvordan annoncekroner kan skabe reel værdi for forbrugeren.

MØ som kulturambassadør
Microsofts partnerskab med MØ inviterede en 1 milioner fans fra sociale medier ind i et teknologisk samarbejde. En relevant oplevelse for fans, en udforskning af en involveringsplatform i tilblivelsen af et reelt kulturprodukt. Projektet løste en udfordring for hver part, nåede en samlet international rækkevidde på +30 milioner personer og blev indstillet til adskillige internationale priser.

Det er ét eksempel på, hvordan man opnår ”kritisk masse” i rækkevidden med en kulturambassadør. Et bredere eksempel udspiller sig lige nu, kampagnen Music Against Drugs – ”Under the influence of music” som over sommeren skal forebygge brug af rusmidler på danske festivaler og spillesteder.

Kampagnen er skabt, afstemt og koordineret i samarbejde med det kulturelle miljø. Derfor deler mere end 60 spillesteder og festivaler med glæde kampagnens indhold.

Uden traditionelle medieindrykninger har kampagnen en basis-rækkevidde på Facebook på 1.150.000 personer – et operativ, som ikke alene er dialog-baseret og dokumenterbart, men som i rækkevidde overhaler TV. Allerede inden vi medregner interaktion, PR, ambassadører og andre egne medier, er der tale om et stærkt forretningsrationale – i et velorganiseret kultursegment.

Kampagnen – som Dansk Live, Roskilde Festival og Sundhedsstyrelsen står bag – kan enkelt effektmåles efter markeds-standarder, så kunden kan vurdere målopfyldelse. Kulturpartnerskaber viser sig derfor på de fleste områder ligeværdige og på visse områder overlegne ifht. annonce-indrykninger.

Kultur kan ses på bundlinjen
Måden hvorpå vi involverer virksomheder i kulturen, er derfor ikke ved at udskælde dem for deres profitmotiv og en påstået manglende ansvarstagen. Derimod skal vi vise brands, at de ved at involvere sig i sager som deres målgruppe er passionerede omkring, vinder deres respekt, anseelse og loyalitet. Og det kan – naturligvis – ses på bundlinjen.

Det er en god forretning at skabe værdi i hverdagen for kunder, medarbejdere og partnere. Det er god forretning at få troværdig rækkevidde på sit budskab. Det er god forretning at få hele kultursegmenter til at forstå og tale om ens brand. Det er god forretning at oparbejde loyale kunder.

Brands og bureauer har indset, at partnerskaber giver rækkevidde og at en relevant historie har større effekt hos en målgruppe end en uvedkommende bannerannonce, der drukner bag adblocks og generel irritation hos modtageren. Brands har brug for rækkevidde, men brands har også brug for mening, og det kan kulturen give.

Markedet er med andre ord modent, og det er dette, kulturen kan reagere aktivt på i samtiden. Hvis kulturen kan dokumentere sin værdi og forstå erhvervslivet, så skal økonomien, kompetencerne og partnerskaberne nok komme. På den måde er markedskræfterne vidunderligt forudsigelige.

Måske ligger der en lille kulturel revolution forude et sted, hvor brands holder op med at forurene vores offentlige rum med ligegyldige reklamer. Hvor erhverv og kultur arbejder mod at skabe værdi for en målgruppe. Til den tid kan vi måske slå os fri af bon mots, hvor et blomstrende erhvervsliv og kulturliv er to sider af samme sag. Dette må være den afgørende interesse for os som samfund.

Juni 2017

Forkæl dine gæster ud over det sædvanlige

I afdelingen Kommerciel udlejning på Det Kongelige Teater, gør vi en dyd ud af at inddrage kunsten når der holdes møder, middage, konferencer og events i Operaen, Skuespilhuset eller på Gamle Scene. Det giver virksomheder mulighed for at overraske og forkæle deres gæster ud over det sædvanlige. 

Fredag 5. maj bød vi Widex velkommen i Operaens foyer, der netop havde benyttet sig af muligheden, for at give deres gæster en ganske uforglemmelig aften. En strålende kombination af middag, operaindslag samt afsluttende balletindslag af Kompagni B, satte rammen for en vellykket aften.

Widex selv udtaler: 
As a token of grandiose sound, The Royal Danish Opera House was proud to host the final Conference Dinner for Widex, in closing of a two-day conference on innovation and future technology.

The Royal Danish Opera House architecturally embodies the idea of magnificent sound. The combination of the unique venue and the young dancers from Kompagni B who interpreted our technological offset as a futuristic piece of ballet really made our event come together. We are grateful to The Royal Danish Opera House for being a great partner in planning this event and sharing this great experience with us and our customers”
Anne Tode, Event Coordinator hos Widex

Vil du kombinere møde, middag eller konference med kunstneriske indslag?
Kontakt os og hør mere om hvordan, vi kan hjælpe din virksomhed med at forkæle jeres gæster ud over det sædvanlige.

KONTAKT OS HER

Juni 2017

Datadrevet sparring om kommercielle partnerskaber

Det Kongelige Teater analyserer hvilke virksomheder vores brugere foretrækker at interagere med, for at forstå hvordan vi bedst og mest effektivt involverer erhvervspartnere hos teatret.
Analyserne udarbejdes med forskere fra Teknoantropologi på Aalborg Universitet. 

Sammen med forskergruppen kortlagde Det Kongelige Teater den digitale trafik der foregår på tværs af Det Kongelige Teaters sociale medieplatforme og mere end 100 virksomheders sociale medie platforme. Dette resulterede i et netværk af mere end 350.000 interaktioner på tværs af Det Kongelige Teaters og kommercielle aktørers platforme. Det fyldestgørende dataset synliggør hvilke virksomheder Det Kongelig Teaters brugere foretrækker at interagere med og hvilke opslag og kommunikative greb der i særlig grad formår at vække en oprigtig begejstring blandt modtagerne. Herved kan vi foretage datadrevet sparring med kommercielle partnere omkring, hvordan de mest effektivt iscenesættes hos teatret, så deres budskaber bliver opfanget af teatrets kulturelle segmenter.

Ønsker du at modtage mere information om metoden og mulighederne?
Kontakt Det Kongelige Teaters Erhvervsafdeling:

Andreas Groth Clausen
Mail: agcl@kglteater.dk
Tlf.: 25 51 79 31

Skriv til Andreas

Marts 2017

Hylende, grinagtig og storslået opera

I Rossinis overdådige operakomedie Rejsen til Reims når ingen af de velbeslåede gæster frem til Reims for at overvære den kongelige kroning. Faktisk kommer overklasseselskabet slet ingen steder. Først mangler der heste, så skal der lige holdes afskedsfest, og så … 

Rejsen til Reims er en af de sjoveste operaer, som du kommer til at opleve. Værket kalder på et kæmpe ensemble med 17 solister, et orkester i verdensklasse, en scenografi, der er konger værdig og musik, som er lige så sød som jordbær i sæson.

LÆS OM FORESTILLINGEN HER

Mød os på Møde & Eventmessen

Den 1. og 2. marts 2017 deltager Det Kongelige Teater på Skandinaviens største fagmesse for møder og events, Møde & Eventmessen 2017.

Messen finder sted i Bella Center, og vi håber også at se dig.

Besøg os på stand H-341 og hør mere om, hvilke muligheder vores unikke faciliteter kan byde på.

Messen er gratis for alle møde- og eventplanlæggere.

Læs mere og tilmeld dig her

Inviter dine medarbejdere med i teatret

 

Det Kongelige Teater tilbyder sine erhvervspartnere billetter som led i virksomhedens medarbejderpleje.

Når virksomheder involverer sig hos teatret, er det vigtigt for os, at samarbejdet skaber resonans i hele virksomheden. Derfor inviterer vi gerne medarbejdere i teatret.

Sponsorater forekommer ofte som led i virksomheders CSR-strategi. Det tilfører virksomheden sjæl og format aktivt at involvere sig i sin omverden. Sponsorater kan dog ligeledes spille en stor rolle som led i den interne medarbejderpleje. Medarbejderbilletter til Det Kongelige Teaters forestillinger er vigtige for mange af vores erhvervspartnere. Partnerskabet bliver herved en integreret del af virksomhedens identitet og medarbejdernes dagligdag, der skaber sammenhold og fælles oplevelser udenfor kontorerne.

Det er altid en fornøjelse at byde vores erhvervspartners medarbejdere velkommen i teatret, fordi det resulterer i bred opbakning til partnerskabet. Vi kan forsøge at beskrive vigtigheden af en nationalscene og den kunstneriske oplevelse, men det kan ikke sammenlignes med selv at besøge os og opleve, hvordan vores erhvervspartnerskaber resulterer i forestillinger i absolut verdensklasse.

Interesseret i at høre mere?
Kontakt Det Kongelige Teaters erhvervsafdeling:

Andreas Groth Clausen
agcl@kglteater.dk
2551 7931

Michael Frandsen
micf@kglteater.dk
2551 7971

Februar 2017

Tre af de helt store stjerner - på én gang

Giant Steps er et ægte stjernetræf indenfor balletten med nogle af de mest eftertragtede, moderne koreografer lige nu.

Oplev Wayne McGregors abstrakte og nærmest meditative Infra, Jiří Kyliáns Falling Angels, der er en hyldest til kvindelige kunstnere og dansekunsten og nyd Vertical Road af den altid seværdige mester-koreograf Akram Khan.
Akram Khan har tidligere besøgt nationalscenen med forestillingen Desh, der trak fulde huse.

LÆS OM FORESTILLINGEN HER

Det Kongelige Teater afholder eksklusive arrangementer for nogle af Danmarks største virksomheder og fonde – Vil du med?

Som partner hos Det Kongelige Teater bliver du inkluderet i vores erhvervsarrangementer, hvor alle teatrets erhvervspartnere inviteres.

Den 9. januar afholdte erhvervsafdelingen sin årlige nytårskur for teatrets erhvervspartnere. 50 gæster var samlet i Operaen til middag og eksklusive indslag fra alle kunstarter særligt udvalgt og præsenteret af hver af de kunstneriske chefer. Vi er glade for, at kunne gøre noget ekstra for de erhvervspartnere der medvirker til, at teatret kan levere oplevelser i verdensklasse. Aftenen lader os præsentere teatrets fremtidige strategier for vores tætteste partnere.

Ligeledes er teatrets årlige nytårskur en god lejlighed for, at de større danske virksomheder og fonde kan ønske hinanden en glædelig jul og et godt nytår. Lige så vel som at aftenen er et indblik i teatret, indbyder den til samtaler på tværs af erhvervsnetværket.

Det Kongelige Teater har som mål at være en kvalificeret og inspirerende samarbejdspartner for erhvervslivet og fortsat sætte dagsordenen for udviklingen af sponsorsamarbejder. Dette sker i tæt dialog med vores partnere, så hvert enkelt partnerskab bliver udarbejdet med afsæt i fælles visioner, udfordringer og muligheder.

Disse erhvervsarrangementer er ét af de mange elementer der indgår i denne tætte dialog.

Hvis I er interesserede i at høre mere, må I endelig kontakte Det Kongelige Teaters erhvervsafdeling.

Andreas Groth Clausen
agcl@kglteater.dk
2551 7931

Michael Frandsen
micf@kglteater.dk
2551 7971

Januar 2017

Næsten 250 arrangementer i 2016

Det Kongelige Teater udlejer scener, foyerer, mødelokaler og prøvesale i Skuespilhuset, Gammel Scene og Operaen til både kulturelle arrangører og erhvervsarrangementer.

I 2016 havde vi bl.a. fornøjelsen af: 

  • ’Red Bull Cliff Diving’ 
  • Awardshowet ’Zulu Comedy Galla’ 
  • Iværksætter konferencen ’Tech BBQ’ 
  • TV2’s ’De Største Øjeblikke’ 

2016 bød også på mange store erhvervsarrangementer som f.eks. DJØFS Nytårskur og Dansk Industris Topmøde. Samlet set havde teatret glæden af at huse næsten 250 udlejningsarrangementer i løbet af 2016.  

Hold dit næste arrangement hos Det Kongelige Teater

LÆS OM DINE MULIGHEDER HER

Januar 2017

Nyt samarbejde med M·A·C Cosmetics

Det Kongelige Teater er ambassadør for kvalitet, detaljegrad og glamour. M·A·C bruger teatrets identitet til at udtrykke sin egen.  

Vores kunstnere vil fremadrettet bruge make-up fra MAC Cosmetics når de står på scenerne. For teatret er det trygt, at vi nu har en partner hvis produkter kan udholde de anstrengelser som vores kunstnere gennemgår.

For MAC Cosmetics bliver kunstnerne, og Det Kongelige Teater, ambassadører for deres position som high premium brand og showcase for den upåklagelige kvalitet som Mac Cosmetics repræsenterer. Med et engagement hos Det Kongelige Teater viser MAC Cosmetics ikke alene at de støtter op om det danske kulturliv, men at deres produkter er værdsat i en institution hvor fejltrin og det næstbedste er uacceptabelt.

Samarbejdet har også en faglig karakter, da MAC Cosmetics´ make-up artister og teatrets Kostume og Maskør afdeling kan mødes og udveksle erfaringer om sminkning og æstetik for at udvikle sig indenfor deres fag.

Herudover inviterer teatret MAC Cosmetics, deres tætte partnere og udvalgte journalister til et årligt eksklusivt arrangement med udvalgte kunstnere og særvisninger hos Det Kongelige Teater.

Nordic PR og AR Manager, Berit Dottone, udtaler om partnerskabet:

”Med dybe rødder i den professionelle makeupartist industri er det vigtigt for M·A·C (Make-up Art Cosmetics) at supporte popkulturen, kunst- og modeverdenen. Det er med særlig stor stolthed og glæde, at vi har indgået en aftale med Det Kongelige Teater - et drømmesamarbejde med kreative facetter og fælles interesser. Vi glæder os umådeligt til at udfolde os sammen kreativt i dette samarbejde!”

Samarbejdet med MAC Cosmetics indeholder mange nuancer og er derfor i overensstemmelse med teatrets ønske om at have få men tættere partnere, som til gengæld bliver implementeret på tværs af hele teatret.

Skriv eller ring til os og hør mere omkring dine muligheder

agcl@kglteater.dk
+45 2551 7931

Foto: Giselle - sæson 2016/2017.

December 2016